Przyczyny rezygnacji z Gwarancji Odtwarzania Danych

Ankietę wypełnia sprzedawca po rozmowie z Klientem, który rezygnuje z przedłużenia usługi GOD.

Ankieta składa się z 5 pytań
Przyczyny rezygnacji z przedłużenia usługi GOD.
1 *

Wybierz swoje imię i nazwisko:


Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi
2 *

Proszę powiedzieć jaka jest przyczyna rezygnacji Pani / Pana z usługi Gwarancji Odtwarzania Danych:


Help

Podaj przyczyny rezygnacji Klienta (np. aspekt cenowy, zbyt mało opcji w programie, oraz inne informacje, które pomogą nam spełniać lepiej oczekiwania Klientów).

3 *

Co się Panu/Pani nie podobało w oferowanej usłudze?


4 *

Co według Pana/Pani powinna zapewniać usługa Gwarancji Odtwarzania Danych?


5 *

Wprowadź dodatkowe informację, które mogą pomóc nam lepiej spełniać oczekiwania klientów: